Seçkin Feat Iglesias

ece

Geçtiğimiz yazdan kulağıma fısıldanan imzaları atılmış bir düet haberi vardı. Pop müziğinin başarılı isimlerinden Ece Seçkin, dünyanın gözde isimlerinden Enrique Iglesias ile bir düete imza attılar. Geçtiğimiz günlerde stüdyo kayıtları tamamlanmış Latin ezgileri taşıyan İngilizce-Türkçe şarkının dünya listelerine düşmesine sanıyorum ki sayılı günler var. Önümüzdeki günlerde şarkının klibide çekildi mi tamamdır bu iş. İnanın ben bile duyunca çok heyecanlandım Ece Seçkin’in heyecanını tahmin bile edemiyorum. Böyle bir durumda gönül ister ki klibide ülkemizde çekseler gidip seti ziyaret etsek belki Enrique Iglesias ile karşılıklı bir çay içerdik. İşin şakası bir yana tabiki ama komşu ülkelerimizde meşhur olup ülkemize gelen şarkıcılar gibi olmayacağı çok net.

Ece Seçkin daha önce Ozan Doğulu ve Kolpa grubu ile yaptığı düetlerde dinlenme rekorları kırdı. Enrique Iglesias’a baktığımda yurt dışında düet konusunda oldukça popüler. İspanyol asıllı sanatçı müzik kariyerine sadece yaptığı düetler ile devam ediyor da diyebiliriz. Ama bu tabiki ne kadar başarılı olduğunun asla önüne geçmiyor. Gramy ödüllü sanatçı kendi adını taşıyan ilk albümünü 20 yaşındayken çıkardı. Müzik dünyasına muhteşem bir giriş yapan İglesias’a albüm çıkışından 3 hafta sonra Altın Plak ödülü getirdi. Bestelerini İtalyanca, Portekizce ve İspanyolca besteleri ile müzik dünyasına atılıp 2000 yılında ilk ingilizce albümünü çıkardı…. Ödülleri ile dünya üzerinde inanılmaz başarılar elde eden Iglesias’ın 116 Platin Plak, 226 Altın Plak ile muhteşem bir sayıya ulaşmıştır. 

Büyük bir sabırsızlıkla beklediğim bu düetin çok başarılı olmasını diliyorum. Ece Seçkin’in düet çıtasını en yükseğe çıkardığı bu proje seven sevmeyen herkesin diline düşecek gibi görünüyor. Hepinize iyi haftalar diliyorum.

Sevgi ve müzikle kalın…

Yorum bırakın